izaabellle.blogg.se

Bloggvärlden är lite trist just nu så jag tänkte att jag skulle fixa till det. Så kolla gärna inläggen och glöm inte att prenumenera på min youtube kanal. Love you babes

Förlåt

Kategori: Tankar om livet

Förlåt för att jag inte har skrivit på länge men jag har varit sjuk inte sjuk, sjuk jag har inte varit förkyld elle rhaft feber. Jag har bara inte mått så bra och därför har jag inte orkat skriva. Jag har tänkt på en sak, jag vat inte riktigt hur jag ska framföra detta men det finns en hen som blir lite utstött men ändå säger hen elaka saker till personerna som är elaka. Det finns en gjer den här hen gör ett ord hen säger och de härmar alltid folk eller skattar. Varför slutar bara inte hen att säga detta det kan inte vara så svårt. 
 
Igår färgade jag mitt hår mörk och jag gjorde en video när jag vissade vär jag färgade men den blev ganska lång och på de stället jag redigerar kommer det ta hur lång tid som hällst att klippa, har ni något tips på redigeringspogram? Snälla kommentera gärna då <3
 
XOXO
 
 
Kommentera inlägget här: