izaabellle.blogg.se

Bloggvärlden är lite trist just nu så jag tänkte att jag skulle fixa till det. Så kolla gärna inläggen och glöm inte att prenumenera på min youtube kanal. Love you babes

Tonårssöndag

Kategori: Allmänt

 
Heej! Idag tänker jag prata om hur föräldrar tror vi tonåringar verkligen är. Oftast i en tonårings liv händer det mycket grejer. Vi kan ta t.ex. en tjejs liv, mensen kommer, mycket hormoner och killar. Allt de finns där hela tiden i våra tankar. Vuxna över 35 tror ofta att vi är bråkiga, gör dumma saker och har ett fult ordspråk. Jaa, visst vi kanske inte alltid har de finaste språket. Men vi har också ett liv och för oss kanske de är de änklaste sättet att utfycka oss själva. VI tänker oss (jag tänker mig) att de mesta föräldrar gör är att skälla, skälla och ställa till de. MEN... de älskar oss också även om vi inte tror på de. 
 
Varje SÖNDAG kommer de komma upp en logg som kommer handla om tonåren och allt som händer där i en tjejs liv. Alkohål, rökning och snus allt som jag känner att skriva om. Ge gärna förslag på vad ni vill jag ska blogga om. Det här blir lite son en serie genom bloggen så jag tänkte vi skulle ge den ett namn. Det blir TONÅRSSÖNDAG!!!
 

XXOO
Kommentera inlägget här: